tisdag 23 juni 2009

Tappade bort vad jag skulle skriva...

Loggade in for jag tyckte att jag hade nagot sa bra att skriva.....men jag glomde precis bort det. Hmm, bra minne man har! Var val inget viktigt antar jag.

Kan beratta att jag sprang till jobbet idag och snubblade och skrapade upp mitt kna. Kom dock lindrigt undan da det ocksa sved till i handerna och pa axeln. Klantigt!

Jag har ocksa haft en liten diskussion med bossen, som ar lite speciell, var kommunikation flodar val inte direkt perfekt. Dock lagger jag faktistk helt over detta pa henne. Vi ska dessutom ha samtal/genomgang pa torsdag om mig. Jag har fatt ett papper att fylla i och hon ska ocksa fylla i ett at mig. Ska bli valdigt intressant att se vad hon skriver pa rubriken kommunikation hihi. Lite jobbigt tycker jag att det ska bli, har ju ett och annat jag skulle vilja saga till henne och min stora trut har ju lite svart att halla tyst ibland. Vi far helt enkelt se hur det gar. Jag ar dock inte ensam om mina asikter. Far val se hur hart hon attakerar mig......Om hon gor det....sa blir det garanterat motattak!

Lat se om jag har nagot mer att beratta....na, tror inte det.

Solen skiner ute och jag langtar ut! Ska pa Armyn och ser fram emot att fa bli av med lite STEAM!

Inga kommentarer: