onsdag 24 juni 2009

Ajaj, igar gjorde det ont

Forst borjade det ju med att jag ramlade nar jag sprang till jobbet. Klarade mig ratt bra med bara skrapsar pa ena knat (som ar valdigt irriterande idag da det stramar och har sig). Sprang med den stora ryggsacken och efter ett tag borjade den skava och nar jag efter jobbet tog pa mig traningskladerna igen insag jag att jag hade tva stora skavsar (sag ut som skrubbsar) pa var sida av skulderbladen. De var rundade precis efter mitt linne. Typiskt! Kom iaf ivag till Battersea Park och var redo for lite Army traning!

Roda gruppen som vanligt och nu har jag lart mig att om jag haller mig narmre de grona (tuffaste gruppen) sa kan man ibland hamna med dem. Da kan jag liksom valja att haka pa eller inte. Denna gangen funkade strategin och jag sprang pa bra under uppvarmningen men under en sprint sa kande jag saklart av vanster lar. De har kranglat lite nar vi gjort snabba sprintar och det ar val bara att inse att det ar nagot som inte stammer (antagligen mina daliga stretchningar). Jag fick faktiskt snallt hoppa av och ga tillbaka till bussen. Jag vill verkligen inte att det ska bli varre! Korde lite mage och rygg och sen lag jag bara och njot av graset och solen tills gruppen var tillbaka.

Idag har jag bokat tid hos en osteopat for i morgon. Dyrt som SKAMMMMM men det far jag val ta antar jag. Vill ju inte ha ett ofrivilligt avbrott i traningen!

Inga kommentarer: