tisdag 2 juni 2009

Basta dagen!

Inte nog med att jag varje helg har satt mig pa ett plan hem till Sverige utan jag har sett till att ha saker att gora varje kvall i veckan ocksa. Igar bestamde jag mig for att ta mig direkt hem, laga mat, slanga in en tvatt och mysa i parken med middagen. Petra kom forbi och jag gjorde i ordning en valdigt god sallad. Kan jag rekommendera. Hade i bladspenat, rivna rodbetor, sockerartor, langa grona bonor (vad kallar man dem??), korsbarstomater, avokado, mozarella, pinjenotter, farska champinjoner, galia melon, roda vindruvor och blabar. Lite salladskrydda och balsamvinager. Till det rokt lax och baguette. Mumsigt blev det och GUD sa gott med hemlagat (eller vad man nu ska kalla det!)

Vi satte oss i lilla parken pa den nya picknickfilten och snackade och hade det mysigt i varmen. Gick sen hem, hittade inget pa TV utan la mig i sangen och laste. TOPPEN kvall! Maste ha fler sadanahar!

Natten var dock inte sa harlig. Jag far varsta svettattackerna nar jag sover. Vaknar av att hela sangen ar dyblot! I natt gick jag upp och virade en handuk om mig for att ha nagot som sog upp det. Forsokte krypa over till Mr Bonds sida men han tyckte inte det var direkt mysigt med en drankt brud som kom och ville kramas sa jag fick snallt masa mig tillbaka till min drankta halva! Trodde att det kunde bero pa att jag atit sent men det gjorde jag inte igar. Duntackena har jag haft i alla ar utan problem och jag har inte tranat sarskilt mycket pa sistone. Skumt och faktiskt jobbigt!

Inga kommentarer: