tisdag 16 juni 2009

Vad ar du mest radd om? Insidan eller din existens?

Om du cyklar vad tar du da pa dig?
  • Klader ar ju sjalvklart! (for de flesta iaf men sag att det precis genomforts en nakencykling...hmmm)
  • Sen sa tycker jag att en hjalm ar ett maste
  • Reflexvast - iaf har i London
  • Lampor om man cyklar hem pa natten (vilket jag tyvarr ibland glommer och far ga!)
  • Munskydd, eller vad det heter. Manga har har ett skydd for munnen, sa att de inte andas in alla avgaser. Detta ar nagot som jag overvager inforskaffa. Men det ligger ju definitivt inte pa min topplista

Igar nar jag sprang hem (underbart sommarregn btw) sa sag jag en kille som kom pa sin cykel. Vad tror ni han hade for utrustning? ! Bara munskydd saklart! Hur tanker man da? Vill han vara radd om sina inre organ? Men tror att han ar stalmannen och inte kan bli pakord eller???

IDIOT!

Inga kommentarer: