fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Detta ar min absolut favorit bland alla hogtider. Jag alskar verkligen Midsommar. I ar ar dock forsta midsommaren som blir trakig, eller annornlunda eller hur jag nu ska uttrycka den. Borjade dagen med att ga upp extra tidigt for att kunna vara med pa Armyn kl 7 i Hyde Park. Vaknade iaf pigg och cyklade ivag under stralande sol (som dock har forsvunnit!). Nu sitter jag pa jobbet och har atit nagra mindre goda gronsaker (sa att jag har en massa plats for bullar ikvall hihi).

Har varit utomlands forr men da alltid fixat och haft mig. Fast det blir ju aven firande i ar, dock bara en dag senare. I morgon ar det samling i Hyde Park kl 13 med dans runt stang, sma grodorna hoppas jag, picnic, jordgubbar, lite brannboll, kubb, nagon nubbe kanske och sa klart krans pa huvudet! Det ar ett absolut MASTE i mitt liv. Klanning (eller kjol) och krans. Spelar ingen roll hur vadret ar, det bara ska vara sa.

Jag hoppas bara att det inte borjar regna...hoppas....hoppas ....hoppas (har liksom fatt en hel del vaderrapporter hemifran och dar ar det inte sarskilt fint vader....)

GLAD MIDSOMMAR pa ER ALLA

Inga kommentarer: