torsdag 4 juni 2009

Shoppingrunda pa Karen Millen

Jag har lange spanat pa en handvaska pa Karen Millen. Jag sa till mig sjalv nar jag flyttade hit att jag skulle kopa en riktigt nice handvaska. Men nar det gick upp for mig att de kostar fran ca 5000 kr insag jag att jag faktiskt inte behover en designervaska. Det finns massor fina vaskor som kostar en fjardedel av det (fortfarande dyrt dock) och ar minst lika fina. Sen nar Nikki lanade ut sitt 25% rabatt kort slog jag till. Igar foljde en kollega med och vi gick forst till H&M dar jag hittade en super snygg kjol (blir nog fredagsoutfitten). Nar vi sedan gick vidare till Karen Millen hade de saklart stangt! Alla andra butiker har oppet mycket langre...suck..... Vi sprang in pa Harrods och jag vi val hade provat och bestamt oss sa visade det sig att de inte kunde ta emot rabattkortet dar. Sa jag fick tacksamt lamna tomhant!


Idag pa lunchen sprang jag ivag och detta kom jag hem med:





Ah, langtar tills i morgon da jag far inviga det hela. Kommer att ha den morkbla snava kjolen, med en dragkedja pa sidan, som jag kopte pa H&M i morgon kvall. Topp har jag inte helt bestamt annu. Men skulle vilja hitta ett tunt guldigt skarp och ha en vit blus till som jag kopte pa Zara for ett tag sedan. Sen nagon av koftorna och vaskan saklart....fast kanske inte sa bra till party....det tals att tanka !

Ps. Har fortfarande EXTREM traningsvark sa jag kommer inte kunna trana ikvall tyvarr! Dock ska jag forbi Argons och kopa TV-bank och blender och sedan hem och superstada for att norskorna ska komma pa besok.

Pss. Jag har inte atit nagot onyttigt och sott (forutom frukt) sedan i mandags. Det ar rekord pa flera ar tror jag. Innan har jag inte klarat av det men nu jaklar ar jag taggad. Far se hur lange det haller. Hoppas att jag hinner vanja mig sa att det blir vardag iaf!

Inga kommentarer: