måndag 1 juni 2009

Jag har fatt en utmaning

Under tjejhelgen gav vi varandra utmaningar.

Jag blev utmanad att springa Stockholm Marathon. Hmm... jag vet inte riktigt hur jag staller mig till detta. Jag har sjalv tankt mycket pa att gora ett marathon men har inte varit sarskilt lockad. Gillade verkligen halvmaran och den gor jag gladeligen om men en hel mara?? Men samtidigt sa passar det val egentligen ganska bra da jag ar i ganska god loparform nu. Om jag bara underhaller den under aret och borjar oka distanserna i tid sa borde det ju ga vagen. Jag ska ju ocksa skida Vasaloppet sa distansmassigt ar det ju ratt att springa MEN det jag tvekar pa ar att det tar sadan tid. Vilket jag egentligen har....sa jag vet inte varfor jag inte kanner mig jattesugen.

Fast kanner jag mig sjalv ratt sa kommer jag nog bli super taggad pa detta tids nog. Antar att jag far ta och anmalla mig, att det ar forsta steget!

Inga kommentarer: