måndag 29 september 2008

I'm in Love - Hampstead!

I Sondags var vi och besokte nagra vanner som bor i Hampstead. De visade oss runt och sa gick vi en svang i Hampstead Heath. Ah, helt underbart (det var bla dar slottet i filmen Notting Hill ligger). Vi var bada helt fralsta men Mr Bond inte lika tand pa iden som jag att flytta dit. Har dock nagra manader pa mig att bearbeta honom. Tank att ha typ Slottskogen/Anggardsbergen runt knuten, i London! Det kan jag iaf tankta mig och da sitter jag garna 30-40 min pa tunnelbanan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!! Det er så utrolig kul å lese bloggene dine! Som jeg skulle önske at jeg og var i London!!

Men Oslo er ikke så värst det heller, om man ser bortifra at Thomas typ har värt syk i tre uker, og jeg i en... Men nå begynner vi begge å bli bedre, endelig!

Har hatt fantastisk vär i det siste, så man vil bare ut å gå i solen, i stedet for å sitte plugga. Men i helgen skal vi en snarvisit til Karlstad, men må¨hinnehjem til min folovers "prisnesse" födselsdagskalas på lördagen. Skal bli vledig kul.

Og appropo kul, magen vokser virkelig nå, har jämt en liten kul, så igår var jeg på shopping med mamma. Finns jo ikek dirket et stort utbud med snygge gravidklär, men noe fant vi da, så nå har jeg ihvertfall igjen fått meg et tighte jeans, dog med resoar bånd til typ under armene... man vänjer seg vel.

Og vi var jo fjället for to uker siden, på jakt med pappa. Hadde noen fantastiske dager, og både jeg og Thomas fikk skutt hver vår fulg, han en rype og jeg en orrhane... min var störst;)

Håper alt går bra, ser jo sånn ut da. Om vi skulle tittet på noen billetter for å komme på julshopping, når skulle det passe for dere, i desember typ?

Hils Andreas (alias Mr. Bond?!?!) masse, stor klem Janne

Sofy sa...

Hej!

kanvara så att du måste tänka till på VARFÖR du ska fortsätta. När det brinner gälle rju att se målet där framme, och ta sig dit till varje pris. Jag kan inte heller alltid fortsätta när det är som jobbigast, men oftast, eftersom man siktar mot "det där där framme". En tydlig målbild är guld värd i det läget!

kul blogg,s ka kika vidare! Kram

Mia sa...

Sofy: Tack for uppmuntran! Har mal men mitt problem ar nog att jag har svart att ta vara pa resultaten och aven ha en utstakad plan for hur jag ska na dit. Borjar dock kannas battre =). Det hjalper faktiskt att ni bloggare ar dar ute som hjalper till nar det ar som jobbigast (dalig forlorare..hihi) Tack for din blogg, kul att folja!