måndag 1 september 2008

My RED Chair!


Min roda stol och jag har foljts at genom livet. Den har alltid statt i mitt rum och funnits dar. Den ar inte sarskilt vacker och ganska sa skavd och dessutom ar den roda fargen inte sarskilt snygg heller. Men det ar liksom MIN stol! Men nar jag rojde som bast bestamde jag mig for att den skulle fa fortsatta sitt liv i nagon annans rum. Mina foraldrar fick ta med den till Myrorna. Dagen efter gick jag forbi och var nyfiken pa om de hade satt fram mina saker. Japp, dar stod bla STOLEN.....herregud, mitt hjarta stannande nastan, klarade inte av det utan tararna borjade floda och jag var bara tvungen att radda stolen. Sa nu star den ater hos mig, eller rattare sagt i min kallaren och vantar pa mig! =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart du ska ha din stol! :) Det ar sant man saknar nar man hyr moblerat, aven om den "bara" star i ett forrad...