fredag 26 september 2008

Samsta och BASTA passet

"Body Attack" pa gymmet var det storsta skamtet till pass jag varit pa. Visst var det aerobicrorelser men om jag tycker att det ar for enkelt sa maste det ju vara pa dagisniva?! Musiken var sa hog sa jag holl pa att fa panik (ja jag vet att jag ar 30 men det kan inte ha med alderna att gora!). Instruktoren var en kak liten sak i minishorts och sportbh - enbart och tja, jag hade inte haft pa mig det om jag varit henne... Gick efter 2/3 och bytte skor och stack ut och sprang en runda istallet. Sprang ner langs med Themsen och det var helt underbart! Stralande sol (utan att vara for varmt), mkt folk som var ute och gick sa det blev en del sicksackande men det var helt ok. Spring forst forbi en ungdomskor som var fantastiskt duktiga. Var tvungen att stanna och lyssna lite, sprang sen vidare forbi nagra bongotrummor, musse pigg, "statyer" i guld och silver, London eye, en dragspelande man i tunneln under bron och sedan tillbaka forbi allt detta igen. Guld och silverfigurerna hade nu fatt sallskap av en dam i rosa mundering. Sist sprang jag forbi nagra pubar fulla med folk och jag blev sjukt sugen pa att joina in! Hmm...sa bra gick det med det loften att helst inte dricka nagon alkohol...

Inga kommentarer: