onsdag 24 september 2008

Friends

Har funderat lite pa det dar med vanner, eller rattare sagt att skaffa sig nya vanner. Hur gor man egentligen? Kan man ga upp till nagon trevlig och saga -Hej, vill du bli min nya bastis? Alltsa jag vet att sa svart ar det inte, varje gang jag har rest har jag ju traffat massor av nya vanner som jag fortfarande har kontakt med. Men anda...det ska ju vara omsesidigt och pa samma niva. Jag kanske kanner att oj, denna person vill jag traffa mycket men den kanske inte hon gor. Tja, det ordnar sig nog. Traffade tre valdigt trevliga norskor pa gymmet igar och ytterliggare en idag som dessutom ar ute och letar jobb sa vi ar bada lediga pa dagarna. Vi ska iaf ga pa Yoga ihop i morgon. Kanske ar det en bra vag till en ny bastis....att svettas ihop i krumma positioner! Vi kom aven fram till att vi bada bor undika koordinationspassen fast Trine som hon heter har varit spinninginstruktor och da maste man iaf kunna halla takten och till och med dar har jag problem...da borde ju yoga vara sakert, fast sa varst flexible ar jag inte heller, men det ska jag bli!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det där är svårt! Jag blev faktiskt "uppraggad" på en fest en gång och vi är kanonbra kompisar nästan 10 år senare :)
Svettas kan ju funka. Fika är ju inte fel det heller...