fredag 5 september 2008

Dublin-Belfast-Dublin

Igar hade vi en super fin dag i Dublin. Solen sken och vi shoppade och at pa en traditionell pub. I morse akte vi till Belfast over dagen. Regnet har statt som spon i backen men antar att det ar Irland det! Belfast var verkligen intressant och det kandes lite weird faktiskt med deras historia sa nara inpa och sa onodig kan tyckas. Nu har jag printat ut boardingpasset for Ryanair i morgon sa nu ar jag redo for att kleta pa lite farg pa ogonen, ta pa mig sta jeansen (ar tyvarr de enda jag har med mig!), party toppen och ge mig ut pa en riktig genuin irlandsk pubafton!

Ps. igar nar vi at sa bestallde jag en cider da fragade hon mig om jag ville ha en irlandsk eller svenska cider! SVENSK CIDER!!?? Herregud.....hade dott far att fa en for nagra ar sedan men nu gillar jag ju irlandskcider..hmm...

Inga kommentarer: