torsdag 25 september 2008

Vart rum i Waterloo

Efter en tur till Primark och en tur till Ikea sa borjar nu vart rum kannas lite mysigare. Det ar inte rosa men kanske lite tjejigare an vad Bond sjalv skulle ha valt men han ar ju knappt hemma sa han overlever nog hihi...

Sa har ser det ut nar man kommer in genom dorren. Byran till vanster ar min och den till hoger ar Mr Bonds. Skapet delar vi pa och det ar nastan jamt (fast jag har typ fyra plagg pa varje galge och han ett).



Om man sedan staller sig vid min byra och vander sig om sa ser det ut sahar (Notera den vackra furusangen!). Till hoger utanfor bilden ar dorren. Nar jag var pa ikea sag jag tavlan som hanger ovanfor sangen. Lingon, inte for att jag ar overdrivet patriotisk och skulle nog inte ha bilden hemma men har kanns det lite mysigt med en nordiskt touch. Har ocksa borjat ett nytt valorganiserat liv sa kartongerna ar markta med etiketter sasom: Sport, Sladdar, Har och Bad, Mr Bond fick halvt panik haromdagen nar han inte hittade sin laddare...han hade inte insett av hans lady hade styrt upp hans liv och placerat den pa sin givna plats i Sladd ladan! (kan ju erkanna att jag letade i panik efter mina solbrillor haromdagen...de tillhor sportladan..)

Inga kommentarer: