fredag 12 september 2008

Tjejvasan

Igår fick jag min bekräftelse för Tjejvasan! Startar i led 2 vilket känns helt underbart. Förra året fick jag fajtas i led 8 vilket var pest och pina så nu är jag lite revanschsugen. Eller jag var och är ju egentligen väldigt nöjd med den tiden jag fick men vill ju så klart se vad jag kan få när jag inte blir stoppad i spåret av damer som tar det lite väl lugnt och inte håller sig till HÖGER när de ska. Nu får jag bara vänta på och se vart jag startar i Vasaloppet!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad kul! Vad har du för tid att slå?

Mia sa...

Hade som mal att aka pa 3 h och jag skidade in pa 2.25 sa det var jag super nojd med. Forsta gangen jag akte var den vintern...Bast var hur jag fick det vallat!! Sprang uppfor vilket var helt underbart! Ska du aka sjalv?

Unknown sa...

Kanonbra! Jag ska nog aka nan gang - kompis envisas med att vi ska gora en klassiker nat ar - men inte an pa ett tag. Lite trist att trana skidor i London ocksa ;)