tisdag 23 september 2008

Home Sweet London - Tesco & Soho gym

Vaknade av att jag hade varsta mardrommen. Tankte kolla klockan men ville inte vackna till mer sa jag struntade i det. Nar jag precis lyckats slumra till ropar min mamma i panik: Bussen gar om 15 minuter!! Shit, det var bara att flyga ur sangen (som tur var hade jag packat kvallen innan!) grabba tag i vaskorna och hoppa in i bilen. Stackars pappa fick knappt pa sig byxorna! Han iaf med bussen och flyget som jag skulle. Pa taget in fran Stansted insag jag att det dar med nycket for att komma in i lagenheten maste jag ha overskattat nar jag akte!! Fick ta taxi till Mr Bonds jobb och be receptionen ringa pa honom sa att jag fick nycklar.

Har varit riktigt duktig idag, forst akte jag till Tesco och STOR handlade for £ 70, nu vet jag vad jag vill ha sa nasta gang kan jag bestalla pa natet och fa det hemkort. Maste handla over £ 50 men det borde funka. Darefter gick jag till Soho gym som jag spanade in precis nar jag kom hit. Det ligger mitt emot dar jag bor sa narmre kan man knappast komma sa nu finns det inga ursakter! Dyrt som skam men det var det vart! Sprang i 20 min och sedan var det Pilates. Riktigt bra instruktor som verkligen tog allt fran scratch som jag behovde. Det dar med andningen och spanna ratt muskler ar inte helt enkelt! Spran pa 3 super duper trevliga norska tjejer sa forhoppningsvis ses vi dar snart igen. Roligare att ha nagon att trana med!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hemkörda matkassar är helt fantastiskt! Förutom när de envisas med att byta ut osten man noga valt ut mot den eviga cheddarn, det har hänt ett antal gånger...