torsdag 25 september 2008

Uttrakad!

Var pa yoga i morse och vet att det ar bra for kroppen men gud va trist det ar... Ska bita ihop och forsoka ga nagra ganger i veckan. Vore inte helt fel att bli lite mer elastisk och som sagt, det ska ju vara bra for en. Fast nasta gang ska jag se till att jag inte har varldens varsta traningsvark!

Hem och duscha etc och gav mig sedan ner pa stan for att fixa mobil. Var riktigt exalterad for att fa en ny liten leksak! Men nej sa roligt skulle jag inte fa. Nar jag val hittade butiken sa fick jag inte alls kopa en, eller kopa fick jag men inte signa upp mig for ett abonnemang. Da maste man namligen ha bankkonto och det har jag ju inte fixat, och inte hade jag papper med mig for del heller. Humoret akte i botten och gick hem men da hittade jag inte adaptern for att fa igang datorn, rullskidskursen som vi tankt ta pa lordag ar en skate och inte classic som vi trodde och sa var det en massa saker till som gjorde dagen gick fran toppen till botten. Tycker fortfarande ganska synd om mig sjalv och det blev definitivt inte battre av att jag at upp en rulle med marabouchoklad (som jag for ovrigt gav till Mr Bond igar, hoppas att han glomt bort det) och en stor nave av pingvinlakrisar gled ocksa ner.... Suck...kan inte dagen ta slut snart? Fast jag ska traffa en gammal kompis fran sydafrika om nagra timmar sa far forsoka rycka upp mig tills dess! Solen skiner ju faktiskt ute! (fast det stor mig just nu for den blandar mig och det ar VALDIGT jobbigt att resa sig upp och dra ner persiennen....)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen till u-landet... De är helt hopplösa med sånt fånigt byråkratitjafs här! "Proof of address", dvs en räkning som man kan ha snott av vem som helst, klår ett körkort med foto för att bevisa vem man är, jösses liksom.

Mia sa...

ja man borjar ju undra...ett bankkonto garanterar ju liksom inte att det finns pengar att betala rakningarna med...suck menmen det ar bara att ratta sig in i ledet ;-)