måndag 1 september 2008

Packning av ett hem och tjejkvall

Borjade i god tid att packa ihop. Forst var det dags for kladkammaren (galler ju att borja med det roligaste). Det blev tre hogar, en till Myrorna, en till Girlsen och en till mig. Sorterade bort mer an halften sa jag tycker att jag var duktig aven om jag inte ar saker pa att Mr Bond kommer att tycka likadant nar jag kommer med tva resvaskor och fyra flyttkartonger (den med cykeln och diverse prylar raknas inte!)


Hade tjejerna hos mig for allman utdelning av det som hamnat i hog tva. Vi gick sedan och at pa La Sombrita. Super mysigt att fa se alla en sista gang aven om det inte kanns som om att jag ska aka.



Har sov jag de sista natterna...Nagra kartonger till Hagfors, nagra till London och nagra ner i kallaren!Hogarna med klader till girlsen...insag att jag hade alldeles for mycket klader!

Inga kommentarer: