onsdag 17 december 2008

Full fart i tomteverkstan

Mr Bond fragade mig igar nar han kom hem hur gammal jag egenligen ar... Fragan var helt befogad! Lag namligen i sangen med flanellpjyamas, raggsockar, varmeflaska (har nastan konkurrerat ut "Bruno the varmeflakt" helt), ogonmask i pannan och virknalen med senaste alstret pa! Jag forstar honom helt! Synd bara att han inte ser mig pa dagarna da jag har munktroja, baggy jeans, sneakers och kepsen pa sned hehe.....

Solen skiner och jag har fatt tips om att en viss rea pa en viss favvo butik (samma namn som en valdigt god gul frukt) startar i morgon sa jag ska dit och prova ut lite godbitar. For pa rean far man val handla om man ar arbetslos?? Eller?? Klart ni haller med!!! :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, kul syn! Nåt ska man väl roa sig med när man är ensam hemma...

Och absolut, frukt är ju nyttigt! :)