måndag 15 december 2008

Besok hos Osteopaten

Traffade en super trevlig tjej som borjade stalla en massa fragor och sedan klamma och kanna pa mina vader och lar. Det ar den hogra vaden som kranglar. Tydligen sa ar mitt vanstra lar mer valtranat an mitt hogra vilket gjort att vaden kompenserat och da blivit overanstrangt. Jag ska trana upp laret genom att binda fast ett gummiband i stolen och stracka ut benet samtidigt som jag vinklar foten innat. Jag ska aven stretcha 6x30 sek pa varje muskel och anvanda mig av hot & cold packages. Ska traffa henne om en vecka och se om det hant nagot. Jag kunde iaf trana pa som vanligt sa hon sa i morgon ska jag ut pa en loprunda :-) Underbart! (far hoppas att det inte regnar bara!)

Var idag pa en andra intervju. Kandes bra och jag ska nu fa traffa hogsta chefen. Nervost! Vill nog ha jobbet tror jag men det blir verkligen en rejal utmaning for mig! Kommer verkligen bli ett supertest i sa fall.

1 kommentar:

Unknown sa...

Skönt med behandling och diagnos! Och att du får träna, kanon!
Lycka till förresten! :))