tisdag 16 december 2008

Back on Track i Battersea Park

Nej, inte SystemOK gamla produkt utan jag syftar till att jag igen ar pa benen, pa G, ute i den (hmm, icke sa) friska luften och SPRINGER! Vaden gjorde ont men det var fran manglingen igar. Borjade med att ga till Battersea Park. Gick lite fel sa det tog mig 50 min. Gick en runda dar och borjade sedan ga tillbaka men hade verkligen spring i benen och de kandes verkligen latta sa jag borjade jobba lite latt. Sprang i 30 min och gick sedan de sista 10 minutrarna tillbaka till lagenheten. Harligt, harligt, HARLIGT!

Nar jag kom tillbaka var jag sedan duktig och stretchade ORDENTLIGT och da menar jag ordentligt. Fick order om att kora 6x30 sek pa varje muskel sa det blev 30 min stretchning. Blir intressant och se om jag marker nagon skillnad och om vaden blir battre. 

Just nu star jag faktiskt pa gymmet och skriver. Ska in pa ett pilatespass (med Angela som ar bast) men forst kora "rehab", maste starka upp hoger lar.

En kort kommentar om Battersea Park. Horde i stort satt ingen trafik alls. En hel del damer med sina sma ettriga hundar var det enda jag sag och horde. Parken var fin men kommer nog mer till sin ratt framat varen, da tror jag det blir super fin. Hade en asfalterad vag runt hela parken som jag far prova rullskidorna pa nagon dag. Kommer nog inte ge mig ut pa dem mer innan jul. Ar lite less och det blir ju ca 2 veckor av mojlighet till langdakning over jul och nyar sa det far racka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, här sitter jag den 7 jan och "läser igen" de inlägg jag missat under semestern.

Det är ju sjukt roligt att du skrev detta inlägg på gymmet. Snacka om att utnyttja tiden maximalt. Jag ska ge dig ett nytt smeknamn "Super-maximation-of-time-woman!"

Mewga kraum, Anniela