tisdag 9 december 2008

Bananrapport & jobbintervju

Har nu druckit 3 smoothies med banan i. De smakade dock inte banan vilket jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Jag har alltid varit överkänslig mot banan smak och doft men här har jag inte känns någon smak alls så antingen har jag ändrat mina smaklökar eller så är det konstiga bananer i! Har även ätit en skiva (ganska tunn) rå banan. Dog inte, kräktes inte men njöt inte direkt heller. Blev i alla fall inte avskräckt så jag får nog ta en större bit nästa gång (snart, jag lovar). Det lustiga är att under alla år så har jag alltid fått kommentarer på att jag inte äter banan, men många verkar ha precis samma åsikter om att jag nu ska lära mig och ifrågasätter det. Det är svårt att göra alla nöjda =).

Har också varit på en gruppintervju för ett företag som jag gärna skulle arbeta för. Kändes inte riktigt lika bra som jag hade hoppats men de skulle återkomma till alla ikväll så jag får en snabb respons iaf.

Nu sitter jag i soffan och försöker värma upp mig och arbeta upp lusten till att sticka ut och springa en runda. Sen är det dags för lite styrka och pilates.

Inga kommentarer: