torsdag 18 december 2008

Den riktiga Shopaholicen!

Alltsa denna gangen pratar jag inte om mig sjalv (aven om jag fyndade lite pa Mangos rea idag...alltsa FYNDADE, det betyder att jag hittade saker som nastan var grattis, vilket betyder valdigt lite pengar spenderades....i forhallande till det som hamnade i pasen som jag nu har har hemma....) utan om filmen som ar baserad pa bockerna av Sophie Kingsell (eller hur hon nu stavar sitt namn). Sadar pinsamt roliga tjejiga bocker som man bara alskar och hatar samtidigt. Detta har iaf nu blivit film och jag ska fa ga pa nagon slags forhandsvisning tillsammans med en av roomisarna DJ. Efterat blir det en liten liten drink tror jag. Eller vill jag. Kanner att jag som nu bor i London borde faktiskt utnyttja det har med en stor metropol och ga ut och svira runt lite. Har nu varit har i 3,5 manader och inte varit ute nagon annan dag an nagon enstaka fredag och lordag!

Liten jobbupdate. Var pa tredje intervjun pa ett foretag och de ska nu ringa tre referenser och aterkomma senast mandag med ett erbjudande. Vill nog verkligen ha detta jobbet! Blir supertufft men SAAA kul att fa jobba internationellt. Berattar mer om jag far det annars glommer vi detta snabbt och gar vidare!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är rätt, ut & svira! Snart är du fast i hamsterhjulet :)