måndag 8 december 2008

Besokshelg!!

Varit lite dalig pa att uppdatera men det beror pa att vi har haft en massa trevligt besok! Har verkligen varit en super mysig helg. Har promenerat en massa massa, atit en massa massa gott (indiskt, ), besokt en massa marknader (Borough, Peticote lane, Spitalfield, Camden och Covent Garden), sett turist"fallorna" med mera. Har tom hunnit aka rullskidor, springa och ga pa pilates som jag fick sallskap pa idag av lilla Maria vilket var mysigt.

I morgon ar det dags for jobbintervju och sa maste jag ge mig ut pa en loprunda for det var evigheter sedan! Kopte aven lite (med betoning pa lite) julpynt idag och tankte fixa lite i morgon. Funderar pa om jag ska ta mig till svenskbutiken och kopa lite pepparkaksdeg sa det blir lite juldofter (och jag far ata lite deg hihi).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på intervjun! (besöker din blogg regelbundet för att den är trevlig)

Mia sa...

Hej, tack så mycket! Gick sådär men får svar senare idag om jag går vidare...