onsdag 3 december 2008

Jag har fatt en jobbintervju!

Pa tisdag ar det dags. Da har de samlat ett gang intressanta personer for en workshop samt sa ska de beratta om foretaget (som grundades i skandinavien men som nu ar verksamma i hela varlden). De kommer sedan valja ut nagra som gar vidare till enskilda intervjuer under onsdagen.

Ringde pa tjansten idag, han bad mig skicka in en ansokan och sa att de skulle aterkomma under veckan. Jag skickar in en ansokan (varfor ska alla foretag gora det sa krangligt for med egna enkater etc??) och efter ca tva timmar ringer telefonen! Dessutom fick jag prata svenska! Nu maste jag se hur kostymen sitter! Och vad jag ska ha for topp till....oj, jag maste nog ga till frissan, ser ut som en katastrof i haret!

Har sokt ca 7 andra jobb idag sa vi far se om jag far nagot svar pa det. Fattar inte riktigt varfor jag inte far nagon respons men har kommit fram till att jag nog har sokt jobb dar jag ar ordentligt overkvalificerad (iaf pa papret) och darfor far jag nobben. Ska borja sikta mot stjarnorna och se vad som hander!

Inga kommentarer: