tisdag 4 augusti 2009

Hemma ar dar du ar!

Jag har manga hem! Sager att jag ska aka hem nar jag ska till Goteborg, sager att jag ska hem nar jag aker till Falkenberg och sager aven att jag ska aka hem nar jag aker tillbaka till London.

Igar var det skont att komma hem igen. Alltsa vara tillbaka i lagenheten, med mina saker. Mr B hade rojt sa fint och han hade hangt upp min senaste fina fina vaska i hallen sa att jag skulle se den :-). Vet inte vad som har hant med honom. Han har alltid varit finfin, omtanksam och varldsbast men kanske inte alltid sa ompysslig. Men det har han blivit! Vilket gor livet valdigt nice just nu! Mmmmm.....finns det nagot battre an kill pa ryggen?? Na, saklart inte!!

Efter jobbet var det forst armytraning och jag blev riktigt stolt over mig sjalv! Trodde att det skulle vara pest och pina men det gick bra, riktigt bra! Fick tom lite berom av ledaren :-) och det blir jag glad av. Jobbigt var det dock och jag fick nastan lite spykanslor i mitten. Loprundan hem var pa sega ben men det var en riktigt fin kvall med klarbla himmel och sol. Hemma lagade jag en wok som blev supergod (morotter, riven vitkal, scharlottenlok, sockerartor, quinoa, rakor och hoi sin sas. Mumsigt varre och sa nagra blabar efterat. Sen blev det kvallspromenad langs med Themsen med DJ (som vi bodde med tidigare). Gillar London :-)

Ikvall ska jag direkt hem efter jobbet. Har en ny Runner's World som ligger och vantar pa mig, boken Angels av Marian Keyes och sa fick jag lana boken He's just not that into you av en kompis. Den goda rakwoken fran igar ligger ocksa och vantar pa mig. Mysbyxorna ar nytvattade och det ar skitvader sa det kan ju inte bli mycket battre an sa!

Inga kommentarer: