onsdag 12 augusti 2009

Vinade till det med bossen

Hur kul som helst hade vi! Idag var det dock lite svarare att ga upp och jag tog bussen till jobbet for andra gangen pa typ 4 manader! Idag har det varit full rulle pa jobbet och det har varit riktigt kul. Ar otroligt taggad infor nasta sasong och jag har fatt lite nya marknader vilket jag ser fram emot. Kommer mer i detalj senare, allt haller fortfarande pa att forhandlas. Men jag lanktar till oktober da det drar igang ingen. Spand pa att traffa en massa nya Ludovics, Nabils, Sophies etc etc. Fast det blir nog lite andra namn eftersom jag ska byta lander dock.

Ikvall blir det forhoppningsvis bio med en kollega. The Proposal hade vi tankt att se. Ser ocksa fram emot popcorn och GODIS hihi...

(traningen ligger lite pa hyllan denna veckan, inte sugen....)

Inga kommentarer: