onsdag 5 augusti 2009

Morgonrundan tog helt musten ur mig!

Efter armyn i mandags har jag varit lite stel och seg i kroppen. I gar tog jag det lungt, blev en morgonrunda till jobbet och sedan slapp i soffan pa kvallen. Idag sprang jag till jobbet. Bestamde mig for att kora en lite langre runda, blev ca 10,5 km pa 60 min. Var otroligt seg i kroppen. Laren skrek, baksidan av laren skrek, armarna ville inte alls vara med och axlarna ville inte vara upprata. Jag stretade pa och gjorde rundan som jag tankt mig vilket visade sig vara kortare an jag trodde. Ar dock nojd trots hog puls och att jag nu sitter och nastan sover framfor datorn! Solen sken och det var kalasfint vader nar jag sprang men nu har det blivit en massa moln och ser inte alls lika trevligt ut ute. Hoppas att det klarnar upp tills ikvall da jag ska traffa Nikki for picknick i parken, vi far val se hur det blir med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du grymma tjej! Så himlans synd att vi missade varandra när du var i Sverige... men nu är jag hemma igen en vända innan nästa äventyr som väntar den 20 aug. Då bär det av till USA och sen Calgary samt Rocky Mountains i Kanada. Djesus, man får sjukt dåligt samvete när man läser din blogg. Du måste vara världens mest aktiva människa! Mina kitesurf sessioner till trots ligger jag brutalt mycket i lä.

Men jag är impad över din inställning. Du är en cool brud.

Alltid lika underhållande att läsa din blogg.

With love,
Anniela xxx

Mia sa...

Hej vannen! Haha, klart du inte ska ha daligt samvete...det later nog varre an vad det ar!

Vilket aventyr du ska ivag pa da! Ar det me jobbet?? Hur gick kitesurfingen???

Maste snackas vid senare har en massa ideer som jag vill bolla :-)
XX