onsdag 26 augusti 2009

Armytraning och fitness check

Igar var det armytraning i Battersea Park. Var ju ett tag sedan jag var med sist sa det var med lite skrackblandad fortjusning som jag sakta joggade dit. Hade tankt att hamna i mellan gruppen men hamnade i mellan/toppgruppen. Var valdigt mycket lopning jamfort med tidigare pass (det som jag inte ville ha for jag kande verkligen av mandagens tur!). Trots dalig kontinuietet sa kande jag mig stark och kunde hanga med grabbarna langst fram ganska bra. Skont for sjalvfortroendet. Dock rasade det nar vi skulle stretch i slutet. Herregud vad stel jag ar. Instruktoren papekade att speciellt lopare fick kampa mer med stretchingen NO SHIT!!. Pilates here i come! Nasta vecka da ska jag borja bli en liten gymratta igen!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

haha härligt!!
army låter fantastiskt kul!!