fredag 14 augusti 2009

Och sa var det fredag och snart helg igen

Traning:
Har gatt valdigt segt idag, ingen motivation utan det har fatt bli lopning till jobbet. Har arbetat upp tempot lite och idag sprang jag under 5 min/km och var uppe i over 190 i puls (har ju ifs ganska hog maxpuls men anda!). Kande mig dock nastan krakfardig nar jag stannade vid trafikljusen. Det ar inga problem nar jag springer men nar jag stannar mitt i sa slar det till. Sedan hade nagot tagit det jag tankt ata till frukost sa det fick bli tva skivor knackebrod med kesella pa....hmm.... Fick ga ut tva timmar senare och kopa en sandwich!

Jobb:
Ah sa kul det har blivit igen. Tycker aterigen att jag har ett riktigt dromjobb! Ser verkligen fram emot att fa satta full fart igen i host (dock efter semestern). Just nu handlar det framst om att fa de som blivit antagna att verkligen komma, skicka in de sista dokumenten etc. Har aven nagra galningar som inkommit sent. Forhoppningsvis lyckas jag halla 15 kvar pa toppen!

Ikvall:
Mr ar lite bakisskakis efter drinks med jobbet igar. Tydligen tillhor han en av dem som mar bast...maste vara ett effektivt gang pa Goldman Sachs idag! Vi hade iaf tankt att ga ut och ata med en av hans kollegor med flickvan. Far se om de orkar, de ska namligen flyga till Holland i morgonbitti. Annars gar vi nog sjalva ut och ater och sedan pa bio. Mr har sagt att han vill se The Ugly Truth och jag tror att det ar enda gangen som han kommer att foresla en romcom sa jag tanker definitivt inte banga det!! Men forsta nagra drinks med mina kollegor innan jag sluter upp.

Lordag:
Forhoppningsvis kommer jag ut pa en langrunda. Vill kolla formen infor halvmaran i Oktober. Har inte sprungit langre an 10 km pa ett rent loppass pa flera manader. Har ju inte heller kort mkt lagplus. Sen ska vi vara vuxna Mr och jag. Vi ska stada, satta in papper i de dar fina parmarna som vi kopte for typ ett halvar sedan etc. (om nu inte nagon kommer pa nagon bra ursakt!). Sen ar det dags for....WOOOOHOOOOO....... U2!!! Med bra biljetter denna gang!! Tyvarr ska Mr inte med pa detta. Forsoker fa med honom och se om han kan fa kopt en biljett utanfor.

Sondag:
Ingen aning vad som sker har. Slappa och kanske sola om det blir fint vader? En liten loprunda eller kanske rent av ett army pass.

Inga kommentarer: