fredag 27 mars 2009

The Vitality Show

En halso, kost och traningsmassa for bara kvinnor! Kan ju inte bli daligt! Var dar i tre timmar men hade kunnat stanna dar i 3 timmar till. Provsmakade en massa gottiga saker, drack lite vin, kopte loparskor, provade Spray tanning. Det ar nog definitivt nagot som jag kommer prova igen. Oj, vad frasch jag helt plotsligt kande mig! Skont att fa lite farg mitt i vintern. Var lite skeptisk forst men inte langre! Lange leve fafangan!!

Ska snart stanga av datorn och lamna skitjobbet. Kanner sa nu, min chef ar helt skitzo....brakade med henne over Skype idag och jag vet att jag inte ar helt enkel men hon ar extremt kanslig och oprofessionel som manager!! Var sa nara att be hela stallet att fara och flyga! Hon lagger over sina kortatillkommanden pa mig och vrider det till att jag ar typ inkompetent! Bitch!!

Sa, nu fick jag det ur systemet! Har slukat resten av Daim pasen och ska snart hoppa in i minivanen och kora ut for dubbeldate pa Ikea med min andra VETTIGA kollega som jag verkligen gillar mer och mer. Visst ar det roligt nar man traffar manniskor som man uppskattar mer och mer ju mer man lar kanna dem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, jag saknar dig!

Alltid lika roligt att läsa din blogg. Jag känner igen mig i väldigt mycket... framför allt suget efter choklad som aldrig tycks sina. Jag undrar varför gud skapade kvinnan så att hon suktar efter allt som är onyttigt? Varför har man inte sug efter typ broccoli eller blomkål istället? Jag har precis tryckt i mig en brownie från 7-eleven (vilket förövrigt är världens godaste brownies) samt lite godis. Fantastiskt onödigt men gudomligt gott!

Godnatt kram Anniela

Emma A sa...

Hej älsklingen, läser alltid bloggen men inser att jag måste börja kommentera så att du vet att jag tänker på dig!! Din chef har definitivt controll issues och måste lära sig att fröken Rohman "straffar" man inte i första taget! Bra att du reagerar om du tycker att du blir orättvist behandlad! Stå på dig!! Puss o kram