torsdag 19 mars 2009

Paris, London, Barcelona, London, Stockholm pa en vecka!

Puh, vilken globetrotter man har blivit hehe....Roligast var Stockholm! Overraskade girlsen som skulle pa fest. Har varit riktigt svart att halla tyst och inte saga nagot men jag lyckades. Dock sprang jag pa tre av dem pa Lindex framfor strumpbyxorna! Stod precis jamte och sneglade at sidan, nar jag kande igen en av dem hoppade jag (japp, jag hoppade verkligen) in bakom en hylla. Tjejen som sag mig visste inte hur hon skulle reagera! Efter att jag hoppat lite pa stallet bakom hyllan insag jag att det fanns liksom ingenstans att ta vagen sa det var bara att stiga fram! Blev en bra overraskning iaf!! Tva av tjejerna var inte med sa de fick sig en liten chock nar jag dok upp pa festen med en flaska Pimm's.

Hade en mysig helg i Stockholm men det gick alldeles for fort. Fick inte traffat halften av alla dem jag hade velat traffa. Far bli nasta gang!

Saknar Sverige nar jag kommer hem men samtidigt ar det faktiskt riktigt skont har i London. Ingen bryr sig vad jag har pa mig, eller hur jag ser ut och det kanns mycket friare. Hemma ar alla sa snygga men de klar sig valdigt likt, och jag vet att jag latt faller in i det svarta trasket ocksa.... Har har jag blivit tjejen pa kontoret med scarvsar. Alskar fargeran och det kanns lite extra piffigt!

Inga kommentarer: