söndag 1 mars 2009

Laaaaang vantan kanns det som idag....

Sitter inne pa kontoret. Har ju deadline idag. Ska ha 10 partial applications som det heter. Pa tavlan bakom mig har jag nu 7 st! Har tva som ar klara med sin ansokan men som inte kan betala, suck....en som kan men kortet funkar inte (fatt extension till i morgon), en annan som mailar med mig hela tiden men verkar inte fa tummen ur att bli klar....och tva wild cards...vi far se vad notan hamnar pa!!

Dessutom sitter jag och foljer ett gang som kor Vasaloppet. De sista dagarna har jag liksom forlikat mig med tanken att jag inte ska kora men just nu kanns det verligen TRIST. Vill ocksa vara dar och kampa och hata och grata (for det skulle jag med all sakerhet gora!) och njuta (for nagon gang under 10 h borde jag ju njutit!) Men den som vantar pa nagot gott...ont...har ni ett ar pa sig. Sag att man kan anmala sig infor nasta ar sa det ska jag gora NU! Kommer signa upp mig pa bade tjejvasan och vasaloppet! Skam den som ger sig!

Klippte mig ocksa igar, nu har jag hellugg och en jamn harfarg, inte zebra rander som forra sk frisoren gjorde pa mig!

Oj, nu rasslade det i inboxen igen, kan det vara nummer 8????

Inga kommentarer: