fredag 3 april 2009

Jobb, Aten, jobb, jobb, jogg, HELG

Full rulle bade forra och denna helgen. Jag jobbade forra lordagen till ganska sen eftermiddag. Mr Bond, var en guldklimp och rojde hemma. Nar jag kom hem hade han satt ihop hela garderoben, skruvat ihop banken (som vi kopt pa Ikea dagen innan. Var dar pa dubbeldate med kollega. Jag fick kora minibussen, tjohoo vad kul!) Mamma kom pa lordagskvallen vilket var orsaken till megarycket hemma. Det blev faktiskt riktigt fint och hemtrevligt! Vi bada gar runt och bara alskar varje rum! Ar saaa mysig lagenhet! Pa sondagen jobbade jag lite och sen sprang Mutti och jag pa stan och tittade pa grejor till lagenheten.

Mandag var det ater MASSA jobb och Mutti och jag gick och sag La Clique. En show har i London. Sett den innan men vissa av artisterna var utbytta. Carl-Einar Hackner var med. KUL KUL! Pa tisdagsmorgonen akte jag till Aten for massa pa onsdagen. Det gick hyfsat bra tror jag. Men grekerna ar tydligen svara sa vi far se om det hander nagot dar. De sista tva dagarna har det varit valdigt mycket pa jobbet. Har aldrig jobbat sa har mycket under sa pass lang tid. Gillar det pa ett satt men inte nagot jag vill gora resten av mitt liv. Forsoker halla igang med lite lopning men det gar sadar. Valdigt jobbigt att springa med en tung ryggsak, men battre an inget iaf. Ska forsoka mig pa ett langre pass i helgen och se hur det kanns. Och med langre pass sa menar jag typ 10-12 km.

Nu ska jag till puben med nagra kollegor. Ska dricka vatten tror jag, borjat nytt liv, med mindre kalorier. Har atit helt hysteriskt sista tiden. Gatt upp 4 kg de sista 4 veckorna....det syns och framforallt KANNS det. Jag visste inte att man kunde ha celluliter pa framsidan av laren!! En erfarenhet som jag garna hade skippat!

I morgon ska jag jobba, har massa fran 9-15.30, kommer att bli en riktigt lang dag. Vi har intervjuer bokade hela den tiden i 20mins intervaller! Sen ska jag forsoka stanga av Blackberryn resten av helgen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan trösta dig med att jag för tre år sedan gick upp 16 kg på 7 månader. Så du ligger i lä!

Kram A