torsdag 19 mars 2009

Vad ska jag gora?

Nu borjar verkligen varen komma hit vilket ar sa otroligt skont. Speciellt nar det galler traningen som jag sa smatt borjar komma igang med. Behover trana infor Goteborgsvarvet sa att jag kan kanna mig nojd med min prestation!

Dock kanner jag att jag garna vill borja med nagot som gor att jag traffar en massa manniskor! Jag vill trana i grupp, utomhus. Traffa nya manniskor, ha en tid nagra ganger i veckan da jag maste infinna mig! Det stora problemet ar bara att jag MASTE lista ut vad!

Inte simmning, inte cykling....dvs. ej Triatlon (aven om jag ibland ar sugen pa det). Ska nog kolla upp ridning igen men vill garna kunna vara hyfsat centralt i London.....loparklubbar kanns sa stora men bor kanske kolla upp det igen. Kanske finns det en kajak klubb? Skulle garna borja med det... Kan nagon hjalpa mig med tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska börja med triathlon! :) Simma och cykla är ju 1000ggr roligare än att springa (som jag tycker är är rent skärt självplågeri så fort jag tvingar mig utanför komfort-tempo).

Löparklubb tror jag på faktiskt. Det är socialt, man kan prata samtidigt medan man springer, lätt att ta sig dit (bara att snöra på sig skorna)och sen får man ju faktiskt lite bättre träning än att bara harva på själv. Kör på det!!

ps. Bra initiativ att anmäla dig till Vasan igen! Jag hoppas att jag gör dig sällskap nästa år också.

Unknown sa...

Låter som om du skulle kolla in britmilfit.com tycker jag, eller löparklubb då. Serpentine har mycket grejer för sig.