torsdag 5 mars 2009

Full rulle och svart att fa tiden att racka till!

Det ar nu full fart igen pa jobbet. Jag fick till slut in 11 partial apps, 1 mer an mitt mal sa det ar bra! Men som sagt nu ar det full fart! I morgon aker jag till Paris med smackat schema, personliga intervjuer, MBA massa och en Information Session. Mr Bond kommer ocksa med sa sondagen har jag an sa lange lyckats halla ledig. Jag aker sjalv tillbaka till London tisdag morgon, sen onsdag morgon flyger jag till Barcelona och sedan tillbaka till London. Jag hoppas pa sol och varmebolja! Tank er, playan i Barcelona (japp, jag forsoker fortranga att jag ska jobba).

Det som kanns lite trist ar att jag har valdigt svart att fa tiden att racka till traning. Dessutom sa ater jag massor, aven om jag inte ar hungrig sa det kanns liksom som om att allt jag kampade for i hostas har bara forsvunnit! Trist. MEN jag har klippt mig igen (kan inte riktigt bestamma mig om jag kanner mig fin eller om jag ser ut som om att jag ar 80 ar. Behover iaf kopa en ordentlig harblas!), och idag unnade jag mig en ansiktsbehandling. Det var pa en skola sa det var otroligt bra priser. Det var aven valdigt bra tycker jag sa dit kommer jag atervanda!

Vad tycks??
Pa vagen till salongen (for ansiktsbehandlingen) sa sag jag en butik med UNDERBARA klanningar! Maste dit! Kommer massa fester framover sa jag far faktiskt LOV att kopa. Sen har jag ju faktiskt lon nu med sa...... Jag behover aven en ny kostym till helgen sa det far nog bli en trip till Banana Republic i kvall.

Inga kommentarer: