onsdag 11 mars 2009

Barcelona, definitivt # 1

Kom hit i morse till dis och moln men det klarnade upp pa eftermiddagen. Tyvarr lagom till att jag satte mig och borjade jobba. Men fick mig en loptur langs stranden och insag att denna stad maste verkligen vara bast i Europa! Ska kanske tillagga att jag inte sett sa manga men vad kan sla en storstad med stranden precis dar shoppinggatorna slutar?

Just nu sitter jag i baren pa hotellet. Har bokat Info Session har men ingen har anmalt sig men maste sitta har om nagon skulle dyka upp. For 15 minuter sedan bestallde jag en juice, en tallrik med skinka, en med ost och en med brod. Har lovat tapas for dem som kommer....men vet inte vart bartendern/kocken tog vagen....puts vack! Ar superhungrig, inte atit sedan lunch och sedan loptur pa det!

Om ingen kommit vid 21 sa ska smita ivag till en sportbar med min kollega Par och kolla pa fotboll. Barcelona spelar mot....hmm...nagot annat lag....som inte var sa bra...sa det bor ju vinna och det kan ju vara ratt kul att vara med om.

I morgon ar det intervjuer och sedan massa pa kvallen och sedan tillbaka fredag morgon till London. Home Sweet Home!

Inga kommentarer: