onsdag 18 juni 2008

Vågen och jag

I morse ställde jag mig på vågen och gissa vad!? Jag hamnade precis under den gräns som jag haft som mål! GRYMT va bra jag är hihi. Det har inte varit enkelt även om det inte har varit mycket som jag har velat fila bort men segt som attan har det varit. Sen att det beror på att vi hade världens blötaste avskedsfest igår med MASSOR av vin och jag en hel del (alldeles för mycket) rann ner i min strupe. Det känner jag verkligen idag!! Igår avslutade jag kvällen med att tacka mamma och pappa för lånet av deras hus genom att slå sönder mammas fina sänglampor i marmor. Eller det var bara den ena som hängde med ner i golvet jag när bokstavligt tavlat RAMLADE in i sovrummet. Usch, jag skäms.....och jag mår inte bra.....och jag vill gå hem.....och jag vill inte fira att jag slutar i morgon ikväll igen....usch....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis!
Inte skämmas, det blir ingen glad av. Ta nya tag idag istället! Och grunda med extra mat i morgon kväll! :)

Mia sa...

Tack för uppmuntran! Försöker sitta och peppa mig själv för att vara glad och munter i kväll...ojojoj...blir segt! Men laddade med riktigt gräddsås och kanelbulle vid lunch så nu funkar kroppen även om knoppen inte riktigt vill vara med!