måndag 16 juni 2008

Helgrapport

I helgen var Bonds föräldrar nere i Göteborg tillsammans med min syrras pojkväns föräldrar, alltså vi hade värsta svärföräldrar träffen. Och vet ni vad? Det gick kalas! Det var hur trevligt som helst! I lördags seglade vi till Rörö och hade riktigt fin gång på vägen dit. Vi grillade och drack lite gott. På hemvägen började det regna lite men sådan är ju faktiskt seglingen. Alla hade ok med kläder så det gick bra. Sen var det full fart hem till fotbollen hos mina föräldrar. Vi åt och drack en massa gott och hade det verkligen super duper trevligt! Inte illa att jag inte bara lyckats snärja en underbar man utan även att han har en underbar familj, det är verkligen inte illa :-)!

I går var det dags för ångest!! Plugg inför Kustskepparn medan Bond tömde sin lägenhet tillsammans med sina föräldrar. Pappa hjälpte mig en stund och jag fick koll på navigeringen tyckte jag så helt plötsligt kändes det ok igen. Fast samtidigt blir jag arg på mig själv. Alltså jag börjar inse att jag inte är så dum som jag tror utan det handlar ENBART om MOTIVATIONEN! Tänk om jag haft diciplinen att faktiskt sitta och fokusera ett tag så hade det gått RIKTIGT bra för mig i skolan! Antar att det gäller att hitta det där som jag verkligen tycker är roligt för att motivationen OCH diciplinen skall kicka in! Men jag klarade iaf provet så nu är en KUSTSKEPPARE hihi......