onsdag 18 juni 2008

Ny mobil GRATIS!!

På lunchen gick jag in på Telenor för att se om de hade några billiga mobiler och abonnemang. Behöver en lur fram till september sen räknar jag med att köpa en flashig sak i London. Det hela slutade med att jag kom därifrån med en mobil som jag fick GRATIS! Och det roligaste är att den är rosa! Hihi, vad är oddsen för det? Jag kan ringa, sms:a och lyssna på radio så det passar perfa. Gillar ju annars att ta kort och skicka mms etc men får klara mig i 3 månader! Ska försöka ta kort och lägga upp.

(Annars så är jag fortfarande bakis....räknade ut att vi knäckt 11 flaskor vin på 5 pers samt fördrink...måste vara rekord!)

Nu ska jag ta en liten powernap sen iväg och dricka bubbel med kompis för att fira att vi slutat/slutar och därefter matchen på storbildsskärm. Får nu hoppas att de vinner! HEJA SVERIGE!

Inga kommentarer: