fredag 13 juni 2008

Jag vill jag vill jag vill



Tänk om jag hade pluggat innan....då hade jag kunnat gå på RACING!! Det är nämligen STCC och Carrera Cup inne i Göteborg i helgen! Jag trodde det enbart var på lördag men det är idag också!! JAG VILL verkligen gå. Satt för en stund sedan och kollade vad biljetterna kostade och då får jag ett mail av en kompis som säger att han har biljetter över!! Fattar ni?!?! Och jag kan inte gå suck... jag vill, jag vill, jag vill..... Åh, jag vill känna doften av gummi, höra motorerna mullra så att man får ont i öronen. Kanske går min kollegor tidigt idag och så kanske jag utvecklar en super hjärna på lunchen så om jag läser i två timmar i eftermiddag så kan jag ALLT och kan sedan gå på racingen! JA, det är en bra plan tycker jag! Nu är det fokusering som gäller!




Inga kommentarer: