fredag 13 juni 2008

Ny dag nytt liv?

Skolkade från kursen "Kustskepparexamen" igår. Fick skäll av Bond! Förstår att jag verkligen borde gå då det är sista tillfället och vi har prov på söndag men jag VILLE INTE!! Alltså, det gör ont i mig att behöva sätta mig och plugga på nåt som jag inte vill. Får värsta flashbacken till skolan, säger bara USCH, FY och BLÄÄÄÄÄ.

Men idag är som sagt en annan dag. Det vill säga:
1. jag började dagen med en joggingrunda (7 km i tempo, nice men låren ville inte riktigt svara)
2. åt en rejäl frukost (slarvat lite med det de sista dagarna, har inte varit hungrig)
3. tog med mig böckerna till jobbet och SKA plugga i eftermiddag (har förhoppningsvis lite att göra)

Nu får vi se hur långt detta räcker...hmm....befarar en plugg svacka senare men ska försöka att INTE ramla dit!

Inga kommentarer: