torsdag 29 januari 2009

Business, business, business

Forra veckan var det fokus pa "Back to Business". Full fart pa nya jobbet, hoga men tydliga saljmal men inte riktigt lika tydlig introduktion men det kandes verkligen kalas och jag trivs och kommer nog trivas valdigt bra med detta. Mycket jobb men det kanske ar dags att fokusera lite mer pa det ett tag.

Denna veckan skulle det vara fokus pa "Back in Business" vilket betyder att jag nu tyckte att det var slut pa maskandet och att jag var tvungen att borja trana igen! I helgen var jag faktiskt duktig men det var fran och med mandag som nya tag skulle tas.... hmm....nej, det gick inte sa bra. Syrran kom pa besok vilket var jatte kul, dock inte sa mycket tid over. Fick aven lite somn i helgen da roomisarna slog pa stort och kalasade hela helgen lang kandes det som! Ska for ovrigt bli underbart med egen lagenhet! Sen sa har jag dessutom fatt ont i halsen!

Nu sitter jag pa ett hotellrum i Paris, har precis atit en god middag men en van som vi larde kanna i somras vilket var valdigt trevligt.

Natti natti!

Inga kommentarer: