tisdag 10 februari 2009

Vad irriterad jag blir!!

Idag hade jag bokat in en telefonintervju kl 8. 7.50 var jag utanfor kontoret. Tror ni nagon var har?? Saklart inte! Jag har nu jobbat i 3 veckor och fortfarande inte fatt nycklar! Kontorsansvarige kom precis in och mindre smart av mig sa hoppade jag pa henne ganska bitskt men HALLA!! Hur svart kan det vara att bestalla nycklar INNAN nagon kommer och borjar?!

Inte kul att borja dagen latt forbannad! Suck, borde ga till gymmet och komma tillbaka efter lunch eller nagot!

Det varsta ar (forutom att jag da missade min intervju) ar att min sminkvaska ar pa andra sidan dorren! Alltsa jag ar nu inne i byggnaden men kommer inte in i rummet dar vi har vart kontorslandskap! Sa nu sitter jag pa en studendator och ser ut som hej kom och hjalp mig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Va surt! Du ska få nycklar snart hoppas jag, kan ju inte hålla på så där och behöva lita till andras morronpigghet!