onsdag 25 februari 2009

Jobbigt men nodvandigt beslut!

Jag har bestamt mig....trodde det skulle kannas som en lattnad men det gor det inte. Vill bara grata!! Jag hade sa garna velat aka men maste inse att det inte kommer att funka. Jag ar fortfarande dunderforkyld och kanner mig inte alls pigg.

La precis ut startplatsen pa internet....efter en sekund fick jag tre svar sa jag antar att jag salde den for billigt, suck, jag ar ingen bra affarskvinna inser jag....men men , de dar pengarna skall ga till en ny frisyr pa lordag! DET fortjanar jag tycker jag!!

Sa, nu far det bli fokus pa Goteborgsvarvet 16 maj och Vasaloppet 2010! I ar ska jag se till att aka ivag pa ett traningslager, nu ar det storsatsning pa teknik som galler. Kanner mig iaf taggad infor det!

Nu blir det goffa goffa hela veckan, ska frossa i godis och gottigottgott!!

Inga kommentarer: