måndag 16 februari 2009

Paralyserad av nervositet!

Precis sa kanner jag mig just nu! Massor pa jobbet men jag kan verkligen inte koncentrera mig! Usch fy och blaa!!! Mest ar jag nog stirrig for jag vet inte hur jag ska fa mina skidor vallade. Vet att man kan lamna in dem men ar nervos att det inte ska bli bra. Vill ju aven testa dem pa morgonen och vem ska fixa dem om de inte faster??

Dubbelt ont i magen har jag ju eftersom det ar dags for det stora testet nasta sondag, alltsas Vasaloppet! Hua mig. Har ju tranat lange for detta men tror inte att jag tranat tillrakligt bra. Borde ha fokuserat mer, okat mer, kort langre pass, mer pa rullskidorna etc! Kanner mig valdigt okunnig nar det kommer till allt sadant har. Onskar att jag var i Sverige och varit medlem i nagon forening som hade kunnat hjalpa till med allt!

Nej, nu maste jag tillbaka till jobbfokusering. Har en intervju att gora om exakt 6 min.

Tankte dock bara beratta att jag i forra veckan sag fram emot att fa slappa och inte tankta pa vasaloppssatsning langre....hmm....igar satt jag och gjorde ett traningsschema for satsningen pa Goteborgsvarvet. Idag stod det 8,2 km pa schemat och det blev ca 6 tror jag i morse. Men hade tung ryggsack pa sa det kandes verkligen i knana.

1 kommentar:

Unknown sa...

Förstår vad du menar, man kan alltid ha tränat mer. Men nu är det som det är, och du har ju trots allt tränat massor! Tror det kommer gå kanonbra, heja heja!!!