onsdag 11 februari 2009

Fortfarande irriterad!

Idag har inte direkt varit en battre dag!

Gick till maklaren i morse och fick leverarat kontrakten etc. Fick da veta att vi INTE far vart andra par nycklar forran om 3 veckor!! Hallaaaaaa!!!! Det betyder att jag maste ga forbi Mr Bonds kontor varje kvall for att hamta nycklarna (eller borja jobbet senare) och sen ga upp mitt i natten nar han kommer hem for att slappa in honom!

Har fortfarande inga nycklar till jobbet, dock fick jag reda pa idag att vi ska flytta till EFs kontor i Chelsea. Det ligger lite langre bort men i ett trevligt omrade (precis vid Kings Rd men mkt bra shopping! DOCK, har jag precis signat nytt gymkort for ett helt ar pa en klubb precis dar jag jobbar nu, och den gar inte att flytta! Tala om WASTE OF MONEY vilket gor mig ganska pissed off!

Paret som hyrde min lagenhet hemma har sagt upp den och jag har letat efter nya hyresgaster i gar sa en tjej ja till lagenheten men i men i morse mailade hon mig och sa nej! Sa i morse fick jag kontakta alla dem som jag sagt nej till...here we go again!

Dammsugaren jag kopte I lordags var ANVAND, jag maste nu slapa tillbaka den och byta den. Det ser ut som FAN hemma…. och saklart slog jag i armbagen i dorrkarmen sa att den sprack vid lunch idag!

Tjae, det far nog racka, men dagen ar inte slut annu. Ska snart ivag pa spinning for att bli av med lite aggretioner aven om jag inte har nagon direkt lust! Vasan ar ju som sagt snart…..borjar bli riktigt nervos hur det ska ga! Vill bara ha det gjort!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men vilken skitdag! Trist! Hoppas det är bättre så här dags iallafall!

Angående nycklarna tycker jag ni ska bråka med mäklaren där - vem har de andra nycklarna liksom? Ska ni INTE acceptera! Kan de garantera att nån inte går in i lägenheten...? Nä. Då får de byta lås! Hemförsäkring gäller ju inte om man lämnar nyckeln till tex rörmokaren så det är väl samma i det här fallet om nåt händer. Ta med Bond och stå på er!

Anonym sa...

Den dagen är jag inte avundsjuk på. Hoppas att allt löser sig.