onsdag 28 maj 2008

Jag har gjort en fågel


På företagsgolfen funkade äntligen swingen igen (tack och lov för det!). Jag gick 18 hål på 29 poäng och det är jag faktiskt nöjd med. Närspelet behöver allt fixas till men så länge jag i alla fall kommer ut från tee så är jag nöjd. Sen på det sjätte hålet hamnade jag på green på första slaget och sedan satte jag en lång putt! Blir lite mycket golfsnack här men det har varit lite fokus på detta det senaste.

Kom hem efter möte i Stockholm idag och kommer hem och knäpper på TV:n. GISSA VAD?!? Det är Grey's Anatomy och det är ett avsnitt som jag inte sett och dessutom inser jag att jag har MISSAT flera avsnitt! Herregud vad har hänt... jag som satt och laddade ner alla avsnitt. Men men antar att jag har hittat andra intressen än att sitta framför dumburken även om det är fantastiskt skönt ikväll, jag har saknat min kompis!

God natt!

Inga kommentarer: