fredag 16 maj 2008

Nu är jag inte längre oskuld - på att Blogga ja!!

14 MAJ är en dag att lägga på minnet. Då började mitt nya liv! (eller vill gärna att det skall vara så....)

Ja, det är nämligen dagen då jag sa upp mig (trist för jag trivs!). Blev ganska odramatiskt men lite pirrigt var det allt. Ändå var det väldigt skönt att det nu är officiellt att vi flyttar till London. Nu kan jag ta tag i alla saker som jag har väntat på. Att hitta någon att hyra lägenheten, sälja bilen (buhu...vill inte), prata med Försäkringskassan, Skattemyndigheten och allt annat som jag antar att man ska prata med innan man lämnar det blågula landet. Får nog allt göra en liten lista eller två!


1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt att du har skaffat en blogg! Var tvungen att ta chansen att skriva första kommentaren... Mr Bond och Pippi, låter helt klart som en spännande kombination. Kan bli farligt! Kram de la kram, Anniela