onsdag 21 maj 2008

Komplimanger?

Vad betyder egentligen en komplimang? Ska man glädja sig åt alla eller sålla? Glömde telefonen på kontoret igår, sprang in på puben jämte jobbets trappuppgång. Den snälla bartendern lånade ut sin telefon och då märker jag heta blickar från "gråhårig man i 55 årsåldern". Efter några försöka till att inleda en konversation (eller vad man nu ska tro att det var) så får jag kommentaren: "Vilka underbara blå ögon du har" Döh?!! Sist jag kollade så var de i alla fall inte blå!! Men men, man får glädjas åt det lilla eller vad säger ni ;-)

2 kommentarer:

Sjöboden sa...

Nämen... din lilla fuling. När´å menar inte så..bara att du inte sa att du oxå har en blogg! Nu hänger jag med dig till London. Bara så´ru vet.
Massa kramar från Caroline

Mia sa...

Känns ju lite konstigt att skriva och så för just nu händer det inte så mycket men antar att jag kommer in i det. Din är ju helt underbar! Vi hör! KRAM