onsdag 30 september 2009

Wien i Osterrike

Idag flog jag till Wien for min forsta rekryterings runda. Just nu sitter jag pa kontoret i Wien efter att jag har intagit en Gulasch soppa och valkomnats med ett glas skumpa (de firade saljmalen har pa kontoret nar jag kom). Nu vantar jag pa tva stollar som ska komma och lyssna pa mig ikvall. I morgon har jag inte sa mycket inbokat under dagen men massa pa kvallen. Ser fram emot den och hoppas verkligen att det ar nagra bra kandidater.

Pa fredag aker jag sedan vidare till Frankfurt. Rapport om det kommer senare.

I morgon kommer jag starta dagen med en loprunda i Wien sa jag hoppas pa fint vader. Sen ska jag forsoka fa klippt och fargat haret. Borjar se ut som ogras (eller halmstran kanske!). Sen ar det som sagt dags for massa dar jag kommer traffa ca 15 potentiella studenter. Jag hoppas de ar bra for den forsta deadlinen kommer snabbare an vantat vilket ar den 11 Oktober. Samma dag som jag springer halvmaran!

Inga kommentarer: